bumbibollen

2011-12-08
21:22:04

Har varit iväg till Öland en sväng. Jätte ...

img_2692 (MMS)

Har varit iväg till Öland en sväng. Jätte trevligt med Goa arbetskamrater. På kvällen gick vi till en grekisk resturang och jag kände mig orolig redan innan vi kom fram ... Vad jag skulle våga äta och va som fanns. Tillslut valde jag en fylld aubergine, köttfärssås och ostsås. Åt halva och lite av salladen. OCH det gick åt fanders kan jag säga. Aldrig haft så ont i magen EVER men de gick över efter en timmes sängläge. Jobbigt för de va jätte gott!!! .... Måste lära mig att inte bry mig om vad andra tror o tänker. Va mätt efter en fjärdedels aubergine men tyckte de va pinsamt att lämna så MYCKE .... Knäppa jag!!! .... Nåja, efter en timme va jag ok igen o lilla Fia och jag kunde lösa lite världsproblem innan vi somna i våran iglo. Kallt som tusan va de på hotellrummet. Men sov gott ändå :-) hotellfrukosten som är de absolut bästa som finns blev 2 köttbullar, 1 prinskorv och en rökt skinkbit :-)) .... Nu ligger Mirola i sin barbamamma overall och myser i soffan. Borta bra men hemma bäst :-) ....  POFF <3<3

Kommentarer:

Ja varför ska du bry dig om vad andra tycker ?

Nä skit i dom.

Tråkigt att du blev dålig, tänk om jag kunde bli de nån gång .. Jag klarar ju tyvärr att äta mycket, ja de kanske jag har sagt några gånger =)



Fast jag tror nog inte att jag har testat gränserna riktigt än.



Ha en mysig kväll kramar ♥

2011-12-10 @ 18:19:34
#2: Evamirola

Ja du, varför bryr man sig va andra tycker o tänker. Knäppt .... Har inte provar tänja på några gränser jag heller direkt. Ända tills nu har jag inte dumpat på så mycket men nu trillar jag dit hela tiden. I går va de 10 chili nötter. Ätit nötter innan men denna gång gick de inte. Och nu sitter jag i soffan o har ont igen för att jag åt svamp :-(( suck ..... Hoppas din lördag varit bra ... Kram <3

2011-12-10 @ 20:45:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: