bumbibollen

2011-12-29
21:37:08

Ja då har man varit på jourcentralen .... ...

img_6832 (MMS)

Ja då har man varit på jourcentralen .... Mötte en läkare som man undrar vart han fått sin läkarutbildning någonstans ... För de första sa han minst 5 gånger att jag inte hade där att göra .... Sen titta han på min arm nöp i "hänget" och undrade om jag såg ut sån normalt? Ja tänk jag gör de ja :-)) sen fick jag posera i en "jag är inte rädd jag kan flyga" pos alltså armarna rakt ut ... Skulle trycka ut hans hand och POFF, kalk i axeln!!!! Snabb diagnos Om jag inte tror ett skit på. Fick kortison och bedövningsspruta in i axeln och inte tusan hjälpte de. Snarare tvärtom. Ont HELA tiden nu istället. Ska ringa min vårdcentral i morgon och hoppas få en tid på fm ... Nu ska de bli sängen för min del. Så trött så trött ....  Tjong <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: