bumbibollen

2012-01-02
14:06:25

måndag
                             


I dag är det måndag....ledig från jobbet men inte från livet..... packat ner resterna av julen.. MEN va står de på kartongen?... undrar i vilken låda jag packa fulgasen när vi flytta... haha....

för övrigt så började jag och S att röja lite i gillestugan, men blev avbrutna när Dott skulle ha stjuts till bussen sen visste vi inte redigt vart vi la orken att börja igen... så de fick bli lite matlagning och tvätt... S jobbar kväll denna vecka och det är de tråkigaste veckorna jag vet... jag fullkomligen HATAR att vara hemma utan han. Även om jag måste erkänna att jag blir liiiite irriterad ibland när han är hemma oxå haha.....

sitter och häckar nu en stund framför datan, kollar jobbschemat som ska diffas nu och alla hemsidor jag följer... blir bara fler och fler så snart får jag gå ner i arbetstid så jag hinner med de... hehe.... så många som opat sig som bloggar och de är ju alltid intressant att läsa om andras resor när man är mitt i sin egen.....


Nä, dags att hänga tvätten och släpa ner Fingasen i källaren... =))


tjing på er <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: