bumbibollen

2011-12-18
15:32:26

Ja så va de gjort. När jag tänker efter så...

img_7446 (MMS)

Ja så va de gjort. När jag tänker efter så va julen så MYCKE roligare förr .... Hade så mycket mer tradition och mina stora barn räknade ner och ville vara me och fixa och dona .... Min hjärtebumbi är inte riktigt sån. Han väntar såklart oxå på julen men de här med pynta och baka och fixa det hoppas han gärna över .... I år blir de "bara" vi hemma plus svärmor men de kan bli kul oxå. Även att jag kommer sakna mina grabbar såååååååååå mycket ..... I morgon kommer Emil i alla fall ner och hämtar sin nya dator så då får jag kramas lite med han ..... Nu ska jag vila ögonen en stund innan natt nr 3 på jobbet börjar ...... Tjingeling <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: