bumbibollen

2011-04-09
21:40:34

lördags surr


Lördag =) och allt som stod på listan för dagen är avbockat....
kastat sopor
handlat
tvättat
dammsugit källaren
städat volvo o fixat sommardäck.
Nu kan man tro om man inte känner mig att jag gjort ALLT detta vilket vore en lögn att påstå.. haha... jag har inte tvättat oo städat bilen o bytt däck. samt kastat skräp.


När jag va o fika med Bäste Anne i går så blev jag inspirerad att ta tag i vikten igen.. HUR svårt kan de va?? jag ska börja VV igen.... Hon har gått ner så mycke o de syns på henne verkligen.. Duktiga hon...


I morgon ska jag hänga med vänner Katja o se när hon rider typ nån terräng eller va de hette... ska bli skoj....inte för jag vet om jag är till någon hjälp men hålla i han eller nåt kan jag ju... =)... om inte annat kan jag va sällskapsdam i bilen upp o ner.... haha.... länge sen man klappa häst nu. innan blev de lite nu o då när Lallan bodde hemma. 

Nä, nu lite tv titt innan säng gående....

tjoff o tjing... <3

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: