bumbibollen

2011-04-30
09:36:48

trött o liiiite grinig

I dag är jag lite trött och lite grinig. INGEN bra kombo men men..... jag är trött för att jag jobbat i natt o en liten diamant bestämde sig för att vara vaken.. =).... och grinig är jag troligen för att jag är trött och saknar min Lalla som åkt hem igen.. =(... dessutom har jag ont i halsen och nyser... orkar verkligen INTE bli sjuk nu.... SÅ, de va gnället.... nu till annat...


När Lallan varit här har vi shoppat lite, umgåtts, fikat, fixa naglar, solat o bara haft de gott..




även plastkassar kan gå sönder... =))




njuter en räkmacka efter nagelsalongen.... =)





En shoppingrunda .... Min Bil är inte stor.... =))...


NU ska jag ta mig ur soffan, vet jag fick husvagnsnyckeln av S i morse men.... vars tusan tog den vägen??... helt väck ode känns INTE bra så får leta tills den dyker upp...

tjingeling på er och TREVLIG VALBORG..... <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: