bumbibollen

2011-08-10
17:41:16

Då va de onsdag ... Sopdag OCH soppdag. Bl...

img_3242 (MMS)

Då va de onsdag ... Sopdag OCH soppdag. Blåbärssoppa än! De verkar inte gå över :-(( .... Nåja, jag överlever troligen trots chimpansröv och skörbjugg på grund av ensidig blåbärssoppedrickande. .... Nåt annat jag då upptäckt när jag legat och ojjat mig i soffan är hur alla gnäller att "nu är de höst" men JAAAA skriker jag gör ett tappert försök att se lycklig ut mellan magknipen.... Äntligen HÖST ... Jag gillar nämligen höst, älskar friska luften som infinner sig. Som att moderjord göder oss med friskt syre igen :-) ... Alla vackra färger i naturen. Så där lagom kallt att de känns lite lite kallt på kinden men inte så de biter.... Dessutom !!!! Just denna höst ser jag extra fram emot ... Dr Norrköping sa ju faktiskt " vi ses i höst" sen att sjuksköterskan sa typ innan mars de har jag bekvämt förglömt. Litar på läkaren jag haha ... Som att dom skulle ha koll på kötid, op planering eller dyligt ..... Nä, om man skulle ta och slå till med lite blåbärssoppan nu ... MUMS eller nåt sånt .... <3

Kommentarer:
#1: annmari

vad i hela friden har du drabbats av nu då?

Krya på dig och ta det lugnt så du får krafterna tillbaka.Tänker positiva tankar till dig.Kram

2011-08-10 @ 19:45:34
#2: annmari

Hösten är mysig då är det legalt att mysa och tända ljus samt kanske läsa en liten god bok eller bara vara utan att sylta och safta och sånt där onödigt.

2011-08-10 @ 19:47:43
#3: Majsan

Uscha fya, nu får du försöka krya på dig ordentligt. kramen

2011-08-13 @ 10:00:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: