bumbibollen

2011-08-29
17:55:27

ett tag sen
ja då va de ett tag sen man skrev här... men de är ju så jag vill ha min blogg... inga krav utan bara rita dit något när jag själv vill och känner för det.

fortfarande så har vi mycke som pågår och händer i våran familj just nu och ingen av oss mår väl 100 väl.
svärmor kämpar vidare och vi hoppas och tror på henne. kommer ta tid såklart men vi har hopp om att de ska gå bra... man vill bara att hon ska kliva ur sängen och va sitt vanliga jobbiga "jag" ska ALDRIG gnälla mer på henne om något... visst är de sjukt att de ska behöva hända nåt riktigt illa för att man ska börja tänka så??... Man borde sluta gnöla på livet överhuvvetaget faktiskt...

annars är de som vanligt, vardagen har kommit igång OCH stannat av... Bumbi är förkyld och hemma redan efter en veckas skola... Stefan hemma för vab och jag kämpar vidare på jobbet. Har sökt lite nya jobb får se hur de går.... jag skulle vilja jobba med äldre igen men får se... jag älskar ju egentligen mitt Jobb men ibland är de psykiskt uttömande.


Hösten har kommit oxå, älskar frisk luft! så där gott att man känner lungorna fyllas av lite kylig syrerik luft. att kinderna blir lite lite kalla när man är ute. Det är såklart en stund tills dess men redan nu känner man att det är på gång. Något annat man får göra när det är höst är SKOR... man får köpa höstskor... min favorit. Gillar inte sommarskor, kan iof bero på att jag har så förbenat breda fötter. farmor Anka ligger god tvåa efter mig i bredd där...=)).... men höstskor... mmmmm då kan jag verkligen botanisera bland skohyllorna och köpa många "nödvändiga" skor.... från skor till nåt helt HELT annat, kom på de för att jag skrev breda... haha... jag har anmält mig till en kurs i keramik.... japp, nu ska här drejas o fixas... ska bli så skoj, har velat gå en kurs i flera år och nu äntligen blir de av. 2 andra tjejer från jobbet ska oxå gå så de blir extra skoj.... hoppas det inte krockar med min op bara... haha... men de vore väl typiskt.....


nåja nog om detta. nu blir de lite annat innan natt på jobbet....

Om ingen annan kramar dig. krama dig själv... själavård.... <3<3<3<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: