bumbibollen

2011-08-01
13:15:05

måndag
Jaha ja så va de måndag efter en jobbar helg.... brukar vanligtvis jobba nätter på helgerna o nu bidde de dagtid... va faktiskt riktigt skoj. Gjorde STORA framsteg denna helg o är stolt över mig själv. =)) OM man nu får va de...haha....
Nu väntar 4 kvällar på jobbet sen ledig i 3 dagar... tycker nog allt att de är dags för mina semesterfirande kollegor att komma tillbaka nu så allt  blir som de ska....
I dag kom i alla fall solen o i tidningen stod de att de skulle va SOMMAR hela veckan... mysigt då kan man kanske vistas lite ute oxå.... ska börja snickra igen på en ny trapp och sån tänkte jag köpa lite nya blommor till altan... de är väl bra märkligt att jag inte kan få en enda blomma att överleva?..haha... undrar va motsattsen till "gröna fingrar" är? i såfall är jag i alla fall född med den färgen på fingrarna .....
nä nu ska jag äta o sen rulla iväg....
tjingeling på er..... Le åt världen... <3<3<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: