bumbibollen

2011-08-04
03:50:28

Mitt i natten tankar .. Klockan är 3.42 pi...

img_1607 (MMS)

Mitt i natten tankar .. Klockan är 3.42 piiiip o inte tusan kan en Mirola sova inte. För mycke som snurrar i huvudet nu och som inte ens med sömnbrist o 150% arbetstid kan stannas upp. Sambon har åkt till sin mamma mitt i natta. Hon är sjuk men frågan är hur sjuk. MIN mamma ska vi Inte ens tala om jisses!!!! :-( men sånt som händer runt omkring mig just nu skakar fram en massa minnen från förr som jag trodde jag förträngt och lämnat bakom mig. Men nu är dom här igen o lämnar mig inte ifred :-( .... Ju mer dom snurrar ju mer förundrad blir jag att inte både jag och min syster blivit galna (mer än normalt) .... Undrar om jag håller ihop eller faller ihop snart .... Ser att himlen är ljusare nu i alla fall, så en ny dag är på väg ... Hoppas de kommer med något gott .....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: