bumbibollen

2011-08-02
21:54:26

Nu kan man tro att jag ska ha semester ige...

img_9958 (MMS)

Nu kan man tro att jag ska ha semester igen från bloggen men så är de inte :-) .... Jag ska ha semester från Facebook ... Är sååååå himla trött på fejjan så de liknar ingenting. Alla präktiga inlägg står mig upp i halsen. Verkar som alla städar dagligen o jämt, alla tränar promenerar springer o simmar. Alla jobbar 200% hälsar på gamla släktingar snyter barn ringer vänner, reser på semestrar och nu när skogen börjar ge frukt så plockar ALLA bär o svamp som dom sen syltar o saftar o förväller i små trevliga burkar med tyglock .... O de enda jag tänker är HUR fan hinner dom facebooka!!!!! Och NÄR sover dom? Nä eftersom jag är en soffpotatis av stora mått som hellre sitter i solen eller sofflurar om kvällarna när jag inte jobbar får ju bara dåligt samvete av de så semestrar från präktiga fejjan o bloggar från sofflocket i stället haha .... Två kvällar kvar att jobba sen 3 lediga härliga dagar med systra mi .... Tjing <3 ..... älska livet

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: