bumbibollen

2011-08-13
14:22:42

Såna HÄR skulle jag vilja fylla min frys o...

img_2378 (MMS)

Såna HÄR skulle jag vilja fylla min frys och mage med men .... Av alla märkliga rädslor jag lider av så är en av dom ÄLGAR!! ... De hindrar mig från att vandra ut och plocka ... Förra lördagen va syster, Malin och jag på torget. Där såldes kantareller i alla hörn. De kostade 250 kr kg!!!! Stod och tittade på ett par som köpte ett kilo och när de fick sin påse såg de ut som de skvalpa lite i botten på kassen .... Jäkla älgar Haha kunde ju bli rik ..... I helgen är Bumbi på kortis och Lallan är med kompisar. S bygger på altan och jag .... Ja, va gör jag? ... Tvättar o ligger på soffan. Har fortfarande ont i magen. Fick tips från vc att äta imodium mot turistdiarre ... Jo, de hjälper mot toabesöken så chimpansröven börjar läka men magknipen är kvar o illamåendet. .... Nä, te kanske ... I brist på kaffelust ..... Tjing <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: