bumbibollen

2011-12-03
14:35:16

Idag har jag MYCKE mindre ont i magen .......

img_6461 (MMS)

Idag har jag MYCKE mindre ont i magen .... Öm men inga kramper. Skönt!!!!! .... Har varit och inhandlat lite prylar på Ikea. Till jobbet iof men skönt att få de gjort. Nu ligger gubben under bilen och filosoferar och ja har bakat saffrans skorpor ... För en gång skull gick de bra att baka!!! Helt galet för jag är den sämsta bagaren på denna kontinent :-)) .... I morgon är de andra advent redan och jag har noll julkänsla, kan bero lite på vädret faktiskt .... Men ändå så brukar känslan börja infinna sig runt denna tid. Tror inte mina pojkar kommer ner i år den ena ska jobba och den andra skulle visst va med pappa sin, märkliga barn som vill fira med sin far ... Haha .... I morgon är de oxå julskyltning i Gränna som vi tänkte besöka. Hjärtat fick se i tidningen att de skulle va uttagning till VM i bilbana haha såklart han vill dit då ;-)) ..... En eller annan polkagris blir de säkert oxå :-) .... Dags att mumsa en skorpa nu .... Tjing <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: