bumbibollen

2011-12-06
17:59:52

Så HÄR glada är vi när snön kommit ... För...

img_4346 (MMS)

Så HÄR glada är vi när snön kommit ... Förra året orkade jag inte ens ut i snön ... Denna vinter längtar jag ut .... Lite mer o de ska bli pulka backen heldagars vis :-)) ... Fanken så mysigt med varm oboy och grilla korv ..... Det är så MYCKE jag vill göra och snart orkar jag göra allt (tror jag) haha .... I morgon far jag till Öland, liiiite fel årstid men det ska bli så kul ... Utbildning via jobbet. Ibland (oftast) älskar jag mitt jobb :-) ..... Nu ska de drickas kaffe o packas en liten övernattnings väska. Ska sussa på hotell minsann . Älskar hotellfrukost oxå men, nu kan man undra till vilken nytta haha får bli lite kaffe i knäcke så jag inte riskerar magvärk. Möjligen ett ägg oxå ... Jaja, det blir nog bra :-) ..... Tjingeling från svammelMirr

Kommentarer:
#1: Petra

Hoppas ni får en trevlig resa, o får en massa inspiration

Kram

2011-12-06 @ 20:29:19
#2: Maud

Lyxigt med hotellbesök ☺

Vad skönt det lät med mys i snön. Här har vi knappt något än så jag får mysa via dig och Bumbi istället.

Ha det mysigt imorgon.

Kram ♥

2011-12-06 @ 21:35:10

Oh så mysigt ni har de. Nu är de vackert här hos oss med snön. Hoppas den får stanna kvar hela vintern. Jag måste inhandla en pulka till barnbarnet så vi kan vara ute o busa lite oxo.



Dina skorpor ser jättegoda ut. Är de inte svårt att baka dom ?

Har du testat mina knäckebröd som jag bakar ? De är godis de =)



Ha de trevligt på utbildningen.



Kramar ♥

2011-12-07 @ 17:18:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: