bumbibollen

2011-07-22
15:29:56

plötsligt kom de ett mail
helt plötsligt kom ett mail nerdimpandes blandat o nästan skymd av alla dessa reklam mail... MEN, ja just de..... jag har ju för tusenhåkar en Blogg.... haha.... någon vänlig anonym själ undrade när fortsättning följer.... HÄR kommer den...haha   
nåja, riktigt så illa va de kanske inte att jag tvärglömt den men hade nog plan på att uppdatera den lite under sommaren.... men men.....

Nu är semestern slut i alla fall, vi spenderade i stortsätt 4 veckor ontheroad.... i husvagnen, de har varit min bästa semester på länge länge.... vi har verkligen njutit så iden att skaffa husvagn va bara så mitt i prick.... får se om man kan få in lite bilder sen va de lider....

Började min semester med ett besök på sjukhuset i Norrköping, nu är de sista anhalten innan op.... skönt =) vet inte hur många köer jag stått i nu sen september förra året men nu är de sista.... till hösten sa läkaren men ssk sa innan mars.... kvittar egentligen. bara de blir av....


en annan STOR grej som hänt i sommar är ju att min älskade dott flyttat ner igen... äntligen!!!! så vi har sprungit runt lite med möbler o div grejer här så hon har fått sig ett eget rum... hela gillestugan står full av kartonger... =):.. men de kan man leva med. man bara skiter i att nyttja trappen ner dit... haha... då ser man de inte.... när vintern kommer så kanske man är mer inne o vill röja rent....

dags att resa sig från soffan nu dock o röja köket innan jobbarhelgen börjar....

tjingeling mina tappra soldater.... let us save the world..... POFF <3<3
Kommentar:
#1: Majsan

fniss var inte från mig men var på god väg hehe... Låter som ni haft en toppen semester, härligt!!!

O du kartongerna står skitbra där tills det blir vinter , eller senhöst grått o kallt . Då kan man börja härja inne. Nu är det ändå trots allt sommar o då ska man bara njuta så mycket man kan.. :) kramelikrus

2011-07-23 @ 12:19:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: