bumbibollen

2011-03-11
11:49:47

Det är väl själva .. F*n .......... Att ma...

Det är väl själva .. F*n .......... Att man inte ska få vara pigg, glad o smärtfri någon enda jäkla dag. :-(( .... Detta inlägg blir ett i gnällets tecken så ni som inte orkar me sånt kan sluta läsa NU. .... Igår hade jag ont i ryggen men trodde att som vanligt så kommer de kännas bättre om en dag eller två ... Proppa i sig voltaren, Ipren så blir de bra Men Nä ... Idag kan jag inte röra mig alls :-( brukar inte gråta av smärta inte ens när gallstenen bråkar men idag trillar tårar när jag måste röra mig ... Ringde läkaren o fick tid kl 16. Kul när man ska ha kalas kl 17 ... Men men de är ju inte jag som ska firas. Ligger i sängen orörlig nu och funderar ut en plan HUR i tusan jag ska ta mig ner till läkaren bara .... Nåja, tjing på er :-(

Kommentar:
#1: Petra

Men Eva!!!!! Stackars dig!!! Varför ska du råka ut för allt???? Bamse kram från mig!!!!

2011-03-11 @ 13:41:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: