bumbibollen

2011-03-30
18:01:40

döpa om bloggen?
Borde jag döpa om min blogg? Till något som är o låter lika surt som mitt liv nu.



Ja, OM den nu vill nåt så... gör som alla andra skicka ett mail, ett sms,ring men.... GE FAN I ATT GÖRA MIG ONT!!!!!
Ska jobba tors o fred nu men undrar allvarligt hur de ska gå...=(...efter två dagar där så är de illa illa illa ... att äta dessa starka tabletter och jobba är inte att rekomendera. En signal till läkaren får de nog bli....

Har varit på samtal på Bumbis skola.. har en snäll kille jag, som gör små framsteg och som dom är nöjda med... glad för de... =) ...

nu soffan igen. gör sååååå ont.. =( kan inte sitta på en stol....


tjoff
Kommentarer:
#1: Petra

Stackars dig med sån j-vla ryggvärk!!!! Du började jobba för tidigt!!! Du skulle frågat mig:-)

Tur att du har din underbara bumbi som ger dig en massa glädje!!! Ps lås in toarullarna bara ;-)

2011-03-31 @ 13:27:24
#2: malin

stackars mamma :( du måste lyssna på kroppen och inte jobba när du har ont. Älskar dig <3

2011-03-31 @ 15:37:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: