bumbibollen

2011-03-10
09:30:40

Ibland ..... Vill man inte ha katt!!! ... ...

img_4974 (MMS)

Ibland ..... Vill man inte ha katt!!! ... I morse när sambon gick upp till jobbet fick han en död mus av Bob i födelsedagspresent!!! I morse när jag med simmiga virus fyllda ögon klev upp sprang här en levande mus!!!! TACK Bob men nä vi äter inte möss i den här familjen!!! ... Har nu jagat kring o väntat ut katten o musen men inget händer. Så, hjälp är på väg.... Sambon kommer hem o räddar mig. Annars idag? Ja sambon blir 45, gråväder ute, ont i rygg o ögon, täppt i näsan MEN ... Jag lever, har ett hus, familj, jobb, mat att äta kläder att ta på mig ... Så Egentligen är jag rätt nöjd :-) ..... Thing på en stund

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: