bumbibollen

2011-03-12
10:19:47

ONT....
                                                  




Diskbråck betyder att disken, den stötdämpande skivan mellan ryggradens kotor, brustit. När disken buktar ut kan den trycka mot nervrötterna i ryggradskanalen vilket gör ont.

Ja de ska gudarna veta att de gör ont. Ibland undrar man va man gjort han där uppe som drabbas av en de ena o en de andra.... "Någon" sa till mig, Man får sällan mer problem i livet än va man klarar av... hm?.. kan de verkligen stämma??...

ibland undrar man, jag är såklart inte den mest drabbade människan i livet men har nog fått liiiiite mer än va jag känner att jag behöver.

Tror jag ska sätta mig o skriva en "brahändelserimittlivlista" det åär alltid bra när man tycker livet suger.


Idag blir de besök av svärfar med fru lite fika o skitsnack. o i eftermiddag är de nog bara försöka stå ut med smärta som gäller. vågar inte äta de starkaste värktabletterna på dagen för blir totalt däckad av dom.

nog me gnäll.... tjingeling på er... <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: