bumbibollen

2011-03-13
11:57:26

orkeslös

                        




En ny dag vaknar.... i med mer tabletter o försöka stå ut. =(

Man måste liksom välja mellan värk eller hög. Båda lika illa. HUR kan folk själmant o frivilligt vilja känn sig höga. huvudet som snurrar o tankarna går väldigt mycke saktare än vanligt, kinderna hettar och man svettas o fryser på samma gång ....

fick erkänna jag va för optimistisk när jag trodde jag skulle kunna jobba måndag. fick svälja stoltheten och ringa jobbet i dag.

Vad innehåller denna dag då?.. ja, för mig är de soffan. S fixar med alla dessa dörrar i hallen som vi försöker få fin. ... han är duktig min S... kan de mesta.... <3.... bumbi kollar tv, så kommer de nog se ut hela dagen...... söndags stämning.....


nä, tror jag ska somna bort från denna hemska känsla i kropp o knopp.....

tjoff.... <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: