bumbibollen

2011-03-08
11:09:13

presentationen?
Tror att det är meningen att man ska presentera sig men... eftersom jag bara egentligen skriver för min egen skull och kanske för någon helt okänd person som råkade snubbla över min sida så. Nja, gör en kort kort presentation i så fall.. =)

Eva, Sambo ,4 barn .. (bara en hemma)
stockholmare i småland.
hus
katt
jobb
glad
ledsen i själen
positivt negativ
har mer ord i huvudet än vad jag behöver
vill mer än jag kan


så, de va väl jag på bara några få rader...=)


Så hur är dagen i dag?
Den är solig, vilket gör en glad ,men, är en av alla de människor som lider av vårdeppar. ( skittrist)
har någon form av ögoninflammation som gör att man dessutom inte kan njuta av solen som man kanske vill. Dessutom vred jag min redan så värkande höft i natt. Jäklars va ont de gjorde men men... bara acceptera, man har misshandlat sin kropp under åren och nu får jag lida för detta.

*Det är aldrig försent * har dock någon inte helt genomtänkt sagt. VISST tusan kan de va försent?... va fan när man vaknar kl 9 en morgon då man jobbar 7-11?? visst är de försent då? när man är 75 o inte vill annat än bli kirurg? Liiiiiie försent kan man säga. så, det är försent att ångra man misshandlat sin kropp så den nu lider. MEN de är dock inte försent att va snälll mot den från dagen i dag o frammåt.=)
så kanske ska jag bli de, men... jag precis som så många andra självbehandlar våra deppar med MAT. och det är så svårt att inte ta till de när själen skriker sina hjärtskärande skrik.



Dagens ilandsproblem.... En spricka i min långa fina nagel.=((

Dagens Yes...................... katten som spinner i soffan jämte mig.

Nu ska jag klä mig, ta bilen ner till stan o köpa SOLGLASÖGON... kanske kan överleva solen i dag då ;)

tjing <3




Kommentarer:
#1: Malin S

Kram:)

2011-03-08 @ 14:31:49
#2: Petra

Du har blivit en sann smålänning!!! JÄMTE heter det väl inte!!!!!!!!

Kul med ännu en ny blogg,fniss fniss. Love you kram petra

2011-03-09 @ 16:59:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: