bumbibollen

2011-03-21
14:21:49

surt


Usch va surt... =(...

blev sjukskriven en vecka till. Känner mig mycke bättre men jag har svårt att böja mig tex att böja mig vid diskmaskin, tvättmaskin osv... men men...de SKA bli bättre. Kan i alla fall röra mig och de blir ju bättre om man kan de sägs de....

Man ska ju inte tänka ekonomiskt när de gäller ens kropp kanske men, FAEN va illa aprils lön kommer bli... hövva. Nu gäller de att vända på kronorna...

Har tvingat min stackars sambo att bära upp gåbandet igen från källaren.. =))... snart får ja de där bandet i skallen.. haha... de stod först i hallen ovan gillestugan, sen  gillestugan, sen i hallen igen för att sen bäras ner i källaren och nu slutligen står de i hallen där den stod från början.... ska börja gå lite på de nu igen. Om inte annat än så för att kommaigång igen med ryggen....

jaja, så äro livet i dalen.... nu kaffe o vänta på liten Bumbi...

tjing
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: