bumbibollen

2011-03-31
14:04:34

torsdags klotter
jaha så+ va de torsdag o inte tusan kom jag till jobbet inte. Ringde min vårdcentral i morse kl 8 och ville prata med "min" läkare o jag MÅSTE säga att jag är så jäkla nöjd med mitt val av vårdcentral.... dom är så tillmötesgående och så himla bra. Kl 9.10 ringde läkaren upp. klockan 9.55 hade jag ett besök bokat. snacka om att värna om sina "kunder"..... Resultatet blev en sjukskrivning till den 12/4 och fler trallala tabletter... sen sjukgymnastik. Denna gång kunde han i alla fall undersöka mig lite bättre än första besöket för då hade jag så ont så då gick de inte att ta i mig.... kotor s1-s5 tyckte jag han sa... ihoptryckta men prognosen såg god ut att reda ut de.... bara smärtan blir bättre så kan en sjukgymnast tydligen försiktigt dra ut ryggen igen.... man må hoppas han vet va han säger... för jag VILL jobba... inte bara för den ekonomiska anledningen. Utan för att jag faktiskt tycker om att jobba även perioder då det känns "down" på jobbet så tycker jag om att gå dit. jaja... nog om detta....




Min Bumbi... undrar vad som flygit i den pojken ja. I går fixade han översvämning i toaletten inte en gång utan TVÅ!!!... vatten på hela golvet och de han tyckte skulle spolas ner va två fulla rullar med toapapper. Första gången va de bara kavla upp armarna o gröta ner o dra uppp de ur kröken... slängde "gojan" i papperskorgen o talade om att så fick man INTE göra... men en timme senare hade han spolat nersamma rullar en gång till..... va har de lärt en mamma då?..

1. INGA rullar i toan. han får helt enkelt ropa när han vill ha papper. ( en rulle e gömd i en korg där inne)..hehe...
2. 17 liter vatten tar minst en timme att torka upp från golvet.
3. tysta barn är busiga barn

I dag ska jag försöka aktivera den lilla myran HELA tiden såp han inte hinner me nåt bus.... vi ska pyssla och baka...

men nu en stund på rygg i soffan innan han kommer...

tjingeling från mig....<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: