bumbibollen

2011-03-29
20:02:52

trött på många vis...
usch i dag har de inte varit en bra dag...=(....
1. har skit jätte ont i ryggen igen
2. kom på HUR jäla trist de är när människor man gillar säger upp sig från jobbet.
3. virus i datan.
4. funkar inte att få in kort i bloggen =o/
5. sambon jobbar kväll
6. halsbränna
7. får inte mailen att fungera... MORR

ja, de finns mycke just nu på min minus lista.
Får se hur de blir med ryggen, känner mig lite orolig att jag inte ska kunna jobba.... kanske gick jag tillbaka för tidigt?.. ska jobba tors o fredag så får jag se sen va som händer....


funderar på att lägga bumbi snart o krypa tillbaka under stenen igen... blääääääääääääää från mig till livet just nu...

tjoff
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: