bumbibollen

2011-03-17
16:03:06

vänner

Vänner kan verkligen förgylla den mest trist dagen.
Vännen K kom med både bakelse och vackra fina tulpaner idag o trots värk o fanskap så blev dagen sååååå mycke lättare o sinnet gladare. Vad vore livet utan vänner som hon?





Nu luktar de mat ifrån köket oxå så snart blir de ugnsbakad falukorv och potatismos oxå. gott...


vad ryggen o värken anbelangar så kan jag meddela att den INTE blivit bättre som jag trodde igår. =(... verkar som att de är varannan dag nästan. igår kändes de övervinnerligt. hängde till o med två tvättmaskiner. men i dag är de så där skit illa igen... får smaska snurribollen tabletter o gå här o känna mig hög i dag.....

nu har jag gnällt klart. Sinnet o själen är ändå glad i dag tacke vare min goa vän... <3<3<3.. till dig Keso....

tjing

Kommentarer:
#1: Keso

Tack för kaffet o de fina orden underbara du! <3<3

2011-03-17 @ 19:24:57
#2: Stefan

Men jag fick ingen bakelse jue....

2011-03-17 @ 20:26:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: