bumbibollen

2011-05-23
16:42:52

Ibland ... Är jag  sååå löjlig. De finns 3...

img_6389 (MMS)

Ibland ... Är jag  sååå löjlig. De finns 3 saker jag är livrädd för .... Nattfjärilar, båtar och ÅSKA .... Så, denna varning på Aftonbladets väder gjorde mig hysterisk ..... MEN min allra goaste Sötnöt Petra kom och räddade mig på Jobbet. Tog min natt o jag tar hennes kväll nästa söndag ..... Hur bra vän är man inte då? .... Borde faktiskt göra något åt mina fobier .... De är ju när de påverkar ens dagliga liv som de blir ett handikapp .... Jag vill så gärna åka båt, en kryssning till Finland tex vore ju super kul. .... Och man kan ju knappast kräva att ens arbetskamrater ska låta en slippa jobba när de åskar ..... Nä, detta blir nästa projekt!! .... Ska jobba bort rädslan mot åska och båtar ..... Men NU blir de kaffe .... Tjoff!!!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: