bumbibollen

2011-05-13
11:44:08

Ibland, men bara ibland känner jag att de ...

img_0691 (MMS)

Ibland, men bara ibland känner jag att de är hysteri kring detta med bantning. Visst vill jag oxå gå ner lite i vikt. Men .... Ska man verkligen spendera år efter år tänkandes på de o göra försök efter försök som misslyckas ELLER ska man acceptera de? Kanske typ se till att de inte blir värre? Ska man låta vården ta ansvaret o karva i en? Eller? ..... Önskar att JAG kunde acceptera. Gilla läget .... Och TROR jag tänker göra de .... Alla andra (även de som inte behöver) verkar kämpa för att va smala till i sommar men nä .... Jag ska njuta i sommar!!!! .... Sen, sen i höst. DÅ kanske jag ska tänka på de igen men bara kanske :-)) ....... Så, nu blir de lunch ... Tjing <3

Kommentarer:
#1: Majsan

Ja du uscha en svår fråga, o vette 17 om alla verkligen förstår innebörden av att bli karvad i. Tycker själv det verkar som lotteri det där hur det går efter. o är man verkligen införstådd i att man så som med alla andra bantningsmetoder, är tvungen att lägga om kosten resten av sitt liv.

Själv satsar jag på "vassen 2011" eller va fasen måste ju finnas en o annan sjöko sprattlandes på land oxå.. ;)

Huvudsaken är att man försöker tycka om sig själv för den man är. kramen

2011-05-15 @ 09:07:31
#2: Jag

De e ju de jag säger Majsan. Du är klok!! .. Tänker sprattla kring i vattnet och på stranden o passar de inte folk får dom blunda! :-) .... Vassen känns Inge lockande alls :-)) kram

2011-05-15 @ 09:15:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: