bumbibollen

2011-05-10
14:27:24

Ja så va halva denna dag över .... Har var...

img_2738 (MMS)

Ja så va halva denna dag över .... Har varit en sväng till A6 och handlat lite presenter till en diamant på jobbet .... Det är stort att fylla år ;-) .... Sen hem o gjorde lunch ... Fastnade framför tv där dom visade änglagård andra sommaren ..... Det är ju bra märkligt att en film som man sett hundra gånger fortfarande får ögonen att tåras .... Bara älskar alla filmer med Helena Bergström .... Många i filmens rollista som inte längre finns med oss oxå .... Nåja, nu sitter man på trappen o väntar på bumbi istället .... Livet är GOTT!!!! .... Känner mig glad, lycklig och genom förälskad i livet och min familj .... Ska ringa mina stora pojkar ikväll oxå ... Saknar dom o funderar om de tänker dyka upp i sommar :-) ..... Sluter ögonen o lyssnar på livet omkring mig tills bumbi hörs .... Tjing <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: