bumbibollen

2011-05-09
23:24:56

Jaaaaaaa jag är tillbaka!!!! Slår armarna ...

img_0490 (MMS)

Jaaaaaaa jag är tillbaka!!!! Slår armarna kring min älskade blogg o ler med hela kroppen .... Tänk vad man kan sakna :-)) lite sjukt, vet ju inte ens om folk läser den ... Haha .... Men JAG läser ;-) ..... Nu är de dags att dra på sig täcket o blunda dock .... Haft en bra dag i lugnets tecken .... Fika med vännen AM på förmiddagen, tvättat lite, solat, och på em planterat lite blommor ;-) .... I år SKA de bli amerikanska blåbär!! Fattade inte förra året att dr krävdes två Haha .... Men nu har fröken blåbär fått sällskap av en stor manlig herrbuske ... Godnatt där ute ..... <3

Kommentarer:
#1: Anonym

Erkänner villigt att jag kikar in ofta. O då menar jag ofta o läser :)

2011-05-10 @ 23:00:11
#2: Petra

Klart vi läser. Måste ju ha koll på dig darling!!! Kram

2011-05-12 @ 23:03:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: