bumbibollen

2011-11-13
10:22:34

Älskade saknade pappa .... Hela min kropp,...

img_1102 (MMS)

Älskade saknade pappa .... Hela min kropp, hjärta och själ saknar dig. Du borde vara HÄR .... När du dog , dog även min trygghet. Har letat sen dess ..... Jag vet vi kommer ses igen pappa, en dag står du där och tar emot mig. Men tills dess ska jag vara trygghet och kärlek för mina barn. .... Idag är de farsdag, det är din dag ... Och alla mina tankar är på dig ...... Jag älskar dig pappa ...... <3

Kommentarer:

Hej, hoppas du har haft en bra dag.

De är jobbigt när ens nära o kära dör. Men man får försöka att göra så gott man kan för att se de man en gång har haft tillsammans.



Du måste tro om du har sett mitt svar till dig inne på min blogg att jag är helt galen.. Jag trodde först att de va en annan Eva som skrev haha..



Dröm sött o ha en bra vecka. Kram ♥

2011-11-13 @ 22:45:11
#2: Nina

Å vackra du! precis så är det! saknaden går inte över och längtan tills vi ses alla igen är stor! Älskar dig kära lillsyss!!!

2011-11-14 @ 17:32:39

Ville bara titta in o säga Hej.

Hoppas allt är bra. Ha en mysig kväll..

Kram ♥

2011-11-14 @ 20:42:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: