bumbibollen

2011-11-12
10:23:41

Bio
japp idag blir de en Bio dag. Bumbi ville se Tintin o de ville alla i familjen..=)... Kl 15 börjar bion så de passa i mitt strikta matschema haha.... måste börja släppa liiiite på detta att äta efter klockan men samtidigt känns de tryggt. Men det är ju inte redigt normalt att tacka nej till saker o inte kunna göra de man kanske vill bara för att man ska äta.... tycker min våg går väldigt sakta neråt men hoppas att de släpper snart. På måndag tänkte jag ta o knalla iväg till badhuset o simma lite. Undrar om de är ok efter 4 veckor. De måste de väl ändå om de tycker att jag kan börja jobba med allt va de innebär så borde jag väl kunna segla fram i vattnet oxå..=)).... min baddräkt kändes inte helt ok längre men jag ska ha den ett tag till i alla fall.... tills jag måste ha en ny. dyr historia att trilla ner i vikt... hihi... igår plockade jag bort en del i garderoben som verkligen INTE längre såg bra ut hängandes på min kropp. de kändes bra =).... nä, mellis nu kanske..... ha de <3
Kommentar:
#1: Petra

Fasijen var du är duktig som kämpar o går in för detta m vikten!!!! Du har verkligen viljan o låter så positiv!!! Bra EVA!!! Kram

2011-11-13 @ 10:17:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: