bumbibollen

2011-11-04
10:35:54

I morgon fyller min bumbi 9 år .... Sjukt ...

img_8067 (MMS)

I morgon fyller min bumbi 9 år .... Sjukt va fort tiden går!!!! .... Bäbis har blivit stor. I går fick han se sitt paket så nu vaktas de noga och bärs me överallt!!! Haha ... Men han är ju jätte duktig som inte öppnar de i alla fall .... Har just stekt 1.4 kg kött till kalaset i morgon nu är de kycklingens tur :-) ska bjuda på lite grekiskinspirerat ... Tänkte först handla färdig mat men ångrade mig .... Kul att fixa till nåt själv ... Hoppas att de blir gott bara haha ..... Äh, jag ska ju ändå inte äta så ;-) ... Nu väntar en liten vila i soffan innan lunch o sen hämta 3 stora barn vid bussen .... Ska bli så skönt att få krama dom igen. Dom bor alldeles för lååååångt bort om man frågar mig!! ....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: