bumbibollen

2011-11-20
12:10:28

Idag blir de inget godis!!!! Inga kakor!!!...

img_8531 (MMS)

Idag blir de inget godis!!!! Inga kakor!!!! Inget chips!!!! Idag blir de kalops :-) mums .... De va jätte jätte länge sen vi gjorde och åt kalops. Om vi ens någonsin gjort de .... Hm... De kan va så att vi inte gjort de har alltså inte ätit de på 10 år..... Då är de ju verkligen dags ...... Så nu luktar de gott i hela huset .... Besöket vi haft över natten har åkt hem och Bumbi kikar så smått ut igen från sitt rum ...... Helt sjukt att nästa helg är de första advent... Hur är de möjligt??  Så idag ska julgardiner ses över oxå .... Tjing <3

Kommentarer:

Nu fick du min gubbe att frusta efter kalops. Han börjar direkt fundera om han har någon färdig burk med det. Inte kul att ha en fru som "flyter" :-)

2011-11-20 @ 15:20:31
#2: Eva

Kalops är FANTASTISKT gott :-) men undrar om nutrilett finns i den smaken haha .... Jag fick dock svårt att få i mig köttet trots att de va mört :-) .....

2011-11-20 @ 17:35:02

Hej, de va längesen jag åt de. De är så gott. Ja de finns så mycket god mat.



Hoppas helgen har varit bra. Dags för en ny vecka med nya utmaningar.



Kram kram ♥

2011-11-20 @ 19:45:25
#4: Eva

De blir ju sällan att man ställer sig o gör långkok men visst tusan är de gott med svensk husmanskost ..... Helgen har varit bra :-) går på min nattvecka nu men trivs bra med de oxå .... Kram

2011-11-20 @ 21:44:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: