bumbibollen

2011-11-27
07:59:42

Ja då va de första advent :-) .... Julen n...

img_2359 (MMS)

Ja då va de första advent :-) .... Julen närmar sig och stressen med den. I år är de mest stress för att f-kassan ska struls med min sjukskrivning så jag inte får några pengar innan jul ..... Har just kommit hem från jobbet och ligger på soffan o väntar på att familjen ska vakna så vi kan tända ljus och äta mysfrukost :-) ..... Kollade just in i dottras rum o där gapa sängen tom :-( ... Hatar att vara orolig!!!! Och har kommit överräns om att hon ska höra av sig när hon sover borta .... Skicka ett sms att allt är ok osv ..... Inte för MYCKE begärt tycker jag! ... Nåja kl 9 så börjar telefon terrorn från mig tills hon svarar ..... Tjing <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: