bumbibollen

2011-11-10
18:49:54

Ja de va denna torsdag :-) .... Har idag f...

img_5225 (MMS)

Ja de va denna torsdag :-) .... Har idag fixat medicinen till bumbi . När man lämnar in licensen här i norrahammar så tar de ca 1 vecka innan den är Godkänd och klar. MEN åker man till ryhov ja, då fixar dom de samma dag? Skumt va? Men såååå skönt. Att ge bumbi den medicin han är van vid :-) ...... Sen hämtade vi paket på Konsum. S hämtade nya gitarrsträngar som höll nästan exakt 15 min innan han vridit av dom haha .... Nu är nya beställda igen o denna gång kanske de går bättre. Jag hämtade paket från cellbes, beställde i början av oktober. Och fick de nu. Hm, kan säga att jag INTE kunde ha kläderna haha .... To big så skickar tillbaka de. Synd för de va fin färg på jeansen och en svart fin tunika .... Men gråter inte precis hihi ...... Min svarta nya vinterjacka är inte heller nåt att ha längre ... De gör liiiite ont den kostade ju trots allt 600 kronor .... Men kan ha min vita fina vinterjacka som aldrig riktigt passat i alla fall .... Nu är de te dags och vet ni?? ... Jag ska äta en HALV pepparkaka till ... Mums ...... Tjingeling <3

Kommentar:

Heeej grannen..

Hur är de ?

Tack för din kommentar inne hos mig.

Jag har läst lite i din blogg nu o om jag har fattat de rätt så har du gjort en gbp ? Eller är de nåt annat du har gjort ?

Det verkade som du hade fler inlägg än jag kunde läsa, de gick inte gå vidare till tidigare inlägg.



Trevlig helg. Kram ♥

2011-11-11 @ 20:34:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: