bumbibollen

2011-11-15
21:42:08

Jag ÄLSKAR pepparkakor. :-) min "nya" mage...

img_3164 (MMS)

Jag ÄLSKAR pepparkakor. :-) min "nya" mage älskar inte pepparkakor. Men ändå kan jag inte låta bli. 3 pepparkakor slank ner i magen idag. Gott gott med en kopp kaffe till ..... Jag önskar att jag kunde dumpa rejält REJÄLT på dom men nä ... Dumpar knappt på något och suget på att småäta börjar ta fart igen så NU gäller de att ta sig samman!!!! ..... Skönt att börja jobba igen. Kvällar är ju värst och jobbar man kan man inte småäta :-) .... Längtar till nästa tisdag då jag ska simma igen .... Ska utöka till 1000 då. De kändes helt ok i magen efter förra doppet så tror 1000 är ok ... Nu ska jag slänga mig i säng o läsa lite innan John kommer .... Puss på er <3

Kommentar:

Jag önskar oxo att jag kunde dumpa , de har knappt hänt.. Äter jag för fort så känns de lite. Men som du säger att de här små ätandet börjar "vakna" till liv tycker jag inte om.

Jag vill Inte kunna äta mycket o jag Vill verkligen känna mig dålig Om jag skulle ta lite för mycket.



Nu tror jag nog att jag är ganska bra på att hålla mig i skinnet =)



Ha en bra kväll o hoppas de gick bra på jobbet. Kram kram ♥

2011-11-16 @ 20:30:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: