bumbibollen

2011-11-06
18:57:46

Jaha de va den helgen .... Fort de går när...

img_0162 (MMS)

Jaha de va den helgen .... Fort de går när man är glad :-( .... Mina stora fina barn har varit ner. Det är så kul att ha dom här så en helg är alldeles!!!! För lite ... Men snart är de jul o då är dom här igen :-) ...... Annars har helgen gått i kalasets tecken. Bumbi har fyllt 9 år och de blev lite av 2 kalas av olika anledningar så blir de så när vi har kalas haha ... Han va/är i alla fall riktigt nöjd. Tvspel, lego, film och radiostyrd bil ... Kan inte bli bättre ..... Vi bjöd på grekinspirerad mat som verkade poppis :-) o sen en pumpatårta som Linus bestämt. Jag åt en kanelbulle!!!! Sååååå gott :-D ... Men allt annat hoppade jag över o de va inte ens svårt va helt enkelt inte sugen .... I morgon börjar vardagen igen. Skolan börjar och Stefan jobbar kväll :-( lite tråkigt. Jag tycker inte de är kul att gå hemma. Vill helst jobba .... Nåja, ska träffa Malin S i morgon de blir ju kul i alla fall ... Har inte träffats på MYCKE länge ..... Dags för en kvälls macka ;-) .... Tjing

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: