bumbibollen

2011-11-27
15:18:58

Japp .... Är egentligen orolig för alla mi...

img_3695 (MMS)

Japp .... Är egentligen orolig för alla mina barn precis som föräldrar är .... Men Malin är de extra oroligt för ... HELT i onödan kanske för hon är BRA ansvarsfull och duktig men de räcker med lite för att jag ska slippa ur rejält som i natt tex haha men hon hade såklart skickat sms och hört sig av till den vuxna som va hemma!!! SJÄLVKLART!!!! .... Så min oro va obefogad :-) .... Glad hon är ok, min hjärteklump. ...... <3<3

Kommentarer:

Ja du man är alltid orolig för barnen även när dom är äldre. De finns så många idioter dom kan stöta på om dom "råkar" gå i deras väg.

De va lättare förr när sonen bodde hemma att hålla koll på honom, de går inte alls idag =)

Nä, de vill jag inte heller. "viskar" vill bara ha lite koll =)



Ha en trevlig första advent. Kram ♥

2011-11-27 @ 19:31:11

Hejhej. Tittar in en stund innan de är dags för en ronda med John Blund..



Hoppas helgen varit bra. Ha en härlig vecka. Kram ♥

2011-11-28 @ 22:31:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: