bumbibollen

2011-11-08
13:01:08

Japp .... Köpte 5 chokladkakor minsann ......

img_4905 (MMS)

Japp .... Köpte 5 chokladkakor minsann .... Låter ju värre än vad det är dom är pyttesmå men helt ok när man absolut vill ha nåt till kaffet ...... Idag har de inte gått i många knop ...  Men känner mig inte helt 100 heller. Gjorde ett stort misstag igår och svalde allt på clementinen. Brukar tugga i spotta ut för de är ju omöjligt att tugga sönder en klyfta helt men igår svalde jag ner de i kom inte på mig själv förrän de va bara 3 klyftor kvar. Jäklars va ont jag fick i magen :-( ..... Idag har jag tänkt mig för och tuggat allt mer än väl ..... Ligger på soffan PROPP mätt nu men ska snart åka och hämta bumbi :-) ...... ZzzzzZZ en kvart till .....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: