bumbibollen

2011-10-13
07:35:00

Godmorgon världen :-) .... Då va de bara 4...

img_5891 (MMS)

Godmorgon världen :-) .... Då va de bara 4 dagar kvar till inläggning på sjukhuset och 5 till op .... Börjar se slutet ....  Hittade detta på anslagstavlan i köket ... Älskade älskade bästa hjärteunge .... Vad vore livet utan dig??? .... ..... ..... ..... ......... Den här dagen började inte bara med detta fina meddelande i köket den började med huvudvärk för mig och ofrivillig sovmorgon för Malin .... Försov sig igen. Jag måste verkligen börja se till att hon vaknar i tid ..... Så nu ska bumbi först på skoltaxin sen blir de rally ner med Malin till sin skola ..... Jag som tänkt somna om ;-) .... .... .... .... Nåja nu frukost .... Tjingeling <3

Kommentar:
#1: Keso

YOU GO GIRL!!!! All min kärlek och påhejande till dig! Puss o kram

2011-10-13 @ 14:23:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: