bumbibollen

2011-10-24
12:02:12

hemma
jaha detta har varit min utsikt i 5 dygn förra veckan..=) men nu är den utbytt till hemmabilder =) Detta va MYCKE jobbigare än vad jag någonsin kunnde drömma om. trodde att min op skulle va som en "vanlig" gbp operation men ski fick jag. Läkaren sa efteråt!! att den kan va lite värre... haha... hade iof inte stoppat mig. de börjar ändå arta sig så smått. vaken mesta delen av dagen, får i mig liiiite mat åt gången. svårare med all vätska som ska slinka ner. 8 måltider om dagen tar tid att få i sig... haha... I morgon börjar min pure tid. då ska de ätas... mums..... haha... har ju inte ätit mat på typ 5 veckor..... om en vecka får jag äta knäckebröd oxå. DET ska bli de godaste ever..... Dom opererade även gallan på mig. FASEN så skönt att slippa oroa sig för den. 67 stenar plockade dom ur mig... asg... när läkaren fråga om jag hade besvär av gallan sa jag jo, de är klart jag har några anfall som är lite svårare per år. och några lite mindre anfal som man kan överleva. När han leverera stenarna sa han... - Du måste haft ett helvete..... ja, de kanske jag hade men va tusan... överlevde ju... haha..... Nu är de dags att dricka igen. får inte dricka i samband med måltid men en kvart efter kan man dricka lite... 1 glas tar minst 30 min...... tjingeling till er mina vänner.... och ett STORT tack till er som skickade fina uppiggande sms under förra veckan... <3<3<3<3<3<3<3
Kommentarer:
#1: Majsan

Men jisses i min lilla låda, du måtte ju ha gått ner ett x antal bara på att få bort de där stenarna.. Jissess amalia...

Önskar dig lycka till i fortsättningen :))

2011-10-24 @ 20:56:24
#2: Anonym

helt sjukt vad mycket stenar!!!! Glad att du överlevde operationen!!! Kram o pigga på dig nu

2011-10-25 @ 19:39:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: