bumbibollen

2011-10-25
15:57:18

kattmat
som TACK för att man gett efter och köper dessa jäklans kattmatsburkar med illaluktande kattmat som tydligen BoB tycker är jätte smaskens , så bär lilla BoB hem en fågel till familjen.... *ryser*... fjädrar i halva vardagsrummet innan jag med min värkande mage gående som en märla efter att ha legat i soffan lyckas få han att släppa den lilla saken. Nu kan man ju undra... vad är bäst? en levande mus eller en levande fågel. jag väljer UTAN tvekan levande fågel utan flygförmåga i alla fall när jag, som redan är klumpig o orörlig, nu oxå är nyopad och ÄNNU mer orörlig... Jag lyckades framhäva lite mod som låg gömd någonstans i min ömmande kropp och sopa upp den stackarn men sopborsten. Ställde han utanför medans jag funderade på vad jag skulle göra. kan ju inte bara kasta ut han, han lever ju!!! knappt men ändå. och skulle jag ändå kasta ut han så skulle BoB med ALL säkerhet hitta den o bära in den igen. ( har hänt) så de va inget alternativ. Allt löste sig ganska naturligt för när jag väl kom på jag lägger hen i en kartong så hade fågeln dött så då åkte han ner i en soppåse. Vila i frid lilla bird ..... konstigt detta med katt, han får ALL mat han vill ha hemma o lite till så han kan fanken inte jaga för att han är hungrig, dessutom är han kastrerad så vet. sa han kanske sluta... men nä, de bor en vildkatt i BoB... mjjjjaaaaauuuuuuuuuggggrrrrr Något han däremot slutade med va att kissa i våran säng... DET känns ju riktigt bra. nu slipper vi alla dessa kartongskivor och höga hinder när han ska lämnas haha.... mer kelig blev han oxå efter kastreringen. nu kan han ligga o purra länge o väl i soffan. nej, 2,5 timme har gått.... dags att äta... haha tjingeling <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: