bumbibollen

2011-10-01
12:48:21

lämnar



ja jag ska tänkte lämna detta gäng... haha..... och ta nya former och IDAG är de oktober... i alla fall rätt månad...*ler*


JAg fick ta ut min semester nu fram till op. såååå skönt även om jag har lite dåligt samvete gentemot mina arbetskamrater..=(... men jag känner att de är för mycke. Jag mår verkligen inte bra av detta jäla nuttrilettande... inget smakar ju gott. och inte tusan mättar dom heller men jag SKA hänga i.... det är ju faktiskt tidsbestämt. Yr i huvudet, hungrig o lätt illamående. Som att va gravid... asg.... tur de inte är 9 månader i alla fall denna gång

Idag har vi lite husvård på schemat. S är ute och fixar gräsmatta och annat o jag försöker få bort dammråttorna som börjar bli lika stora som vattenbufflar. Men som ni vet så är min kropp inte alltid riktigt överräns med mig så... de går sakta och smärtsamt men de går... VILL inte va den som inte kan!!!!!!

nä, dags för en ny påse härlig fantastisk päronsmakande grynig kopp med naturdiet....


tjing på er.... <3<3<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: