bumbibollen

2011-10-15
12:00:50

Lördag
ja idag är de Lördag..... söndag , måndag o SEN dagen D.

vaknade av en överpigg Bumbi halv 8 i morse. Hade gärna velat sova några timmar till. Dagen blir så lång annars. och direkt mina ögon öppnas vill jag ju att de ska vara kväll igen så jag får gå och lägga mig... haha....

Vad vi ska fylla dagen med har jag ingen som helst aning om, jag är ganska yr i huvudet så vill inte gärna köra bil med barnen i .... får hitta på nåt hemma. Stefan jobbar så vi är ensamma. Malin har inte slagit upp sina blå än men så är hon ju tonåring oxå...haha... dom behöver sömn.

Egentligen borde jag nog tvätta, de stod i papperna från sjukhuset att man ska ha RENA kläder med sig!! haha... måste man verkligen skriva rena?... fattar man inte de själv att man inte packar direkt ifrån tvättkorgen.... vet inte vad man behöver egentligen. lite trosor och mjukiskläder. de räcker väl.....
nja, ska sanningen fram så har jag såklart skrivit en lista... haha... jag älskar att planera o skriva listor.... finns ju saker man absolut inte får glömma... som tex, telefonladdaren och öronproppar. VET ju inte om man får eget rum eller dela. och minsta ljud får ju mig att ligga vaken... =)....

nä, nu börjar suget efter att äta nåt bli starkt så..... NU får jag göra nåt..=)....

tvättstugan here I come.....

tjing <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: