bumbibollen

2011-10-31
22:29:24

SÅ va denna Måndag slut ..... Den har inne...

img_2662 (MMS)

SÅ va denna Måndag slut ..... Den har innehållit en hel del dötid, mattider, och roliga stunder med bumbi :-) .... På eftermiddagen va vi till A6 och provade ut nya glasögon .... 5500 POFF , varför ska de va så jäla dyrt att se dåligt???? Nåja, hon sa jag låg på gränsen till att inte få köra bil utan glasögon så nu BÖR jag använda dom om inte annat när jag då kör bil :-)) ...... Sen va vi och handla lite till kalaset som ska hållas på lördag. De blir grekisk buffé minsann ... Mums .... Nåja, jag kanske inte får njuta den men i alla fall ... Kul att bjuda andra ändå ..... Idag har mathållningen gått sådär, svårt att veta hur man ska göra när man inte är hemma när matosov klockan ringer .... Idag packade jag med mig en knäckebröd med mjukost när vi åkte men, det känns stressande att äta i bilen liksom. Jag behöver ju tid att tugga o tugga o tugga ..... Men de funka i alla fall :-) ..... Ikväll tog jag för övrigt den sista sprutan oxå såååååååå skönt, det har varit en av de jobbigare sakerna ... Men nu är de över, o i morgon försvinner mina agraffer o efter de är äger jag min kropp igen haha ...... NU dags att släcka ögonen och drömma sig bort ..... Natti mina vänner där ute :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: