bumbibollen

2011-10-06
09:23:38

suckar
                                                        

Naturdiet, nutrilett och all annan flytande bantningspulver ÄR INTE GOTT..... jag vet att folk kanske kallar mig gnällig nu men detta är fan svårare än vad jag själv trodde... är på dag 8 nu och de känns som dag 88 sen jag använde mina tänder .... och ALL precis all mat ser gott ut. till och med ärtsoppa och leverstuvningar skulle nog slinka ner nu.

Dessutom är denna dag inte så jävla skoj ändå för till denna depp så visade vågen oförändrat i morse trots att jag inte fuskar.... =(....

I dag har lilla Bumbi studiedag så har i alla fall sällskap hemma, de e skönt. funderar på va vi ska göra... just nu vill han jag ska hjälpa han med legot så får väl avsluta detta och försöka mig på ett legobygge.....

tjingeling....
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: