bumbibollen

2011-10-10
12:32:39

tårar
                           

Säkert kommer de få som läser min blogg att tröttna på att läsa snart... länge sen de va ens en rad positivt här inne. MEN de är så SVÅRT detta.... helt plötsligt kan bara tårar börja rinna... utan förvarning kan känslan av panik och ångest besitta min kropp och jag vet inte hur man tar itu med sånt... vet inte och har aldrig lärt mig annat än att trösta mig själv genom Mat...... helvete, hur kan man ha gjort detta mot sig själv?????.... och HELVETET må stå med öppen port den dagen "orsaken" dör och lämnar jorden.....


Nu är de 7 dagar kvar med detta flytande. sen op... och efter op ska jag ta itu med detta.... jag ska nog prata med någon och lära mig andra metoder att acceptera de som hänt. vill sätta PUNKT nu.....


Har i alla fall gått ner 6 kg nu =)... dom kommer ALDRIG mer tillbaka... tjohoooo... (positivt)....

nu ska jag hänga tvätt, förbereda mat och sen hämta min Bumbi....

tjing <3
Kommentarer:
#1: Majsan

Nä du gumsan här är iaf en som INTE kommer tröttna det kan jag lova. (Din blogg är långt mer positiv än min tror jag)

Kommer fortsätta läsa så det så :))

Hua lider med dig, sånt där skit är inte nån hitt att behöva tvinga i sig....

Men håller tummarna för att du fixar det( ja jag håller tummarna för syns skull.. vet att du kommer klarar det :)

2011-10-10 @ 21:03:14
#2: Eva

Hej vännen!

Jag tror inte jag vet någon som är så stark som du är! Du kommer att klara det här! Själv blev jag närapå alkis efter op, men har nu en underbar psykolog som hjälper mig att bearbeta.



Skickar ett gäng styrkekramar till dig!

2011-10-10 @ 22:23:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: