bumbibollen

2011-09-06
22:48:38

Ja idag hade jag TUR!! Eller min ekonomi h...

img_8587 (MMS)

Ja idag hade jag TUR!! Eller min ekonomi hade tur :-D .... Efter våran repletar tur och en middag på dragon på A6 ville Stefan titta på mobiler ... Vilket är förenat med livsfara i min värld!!!!! Nu vill VILL jag ha en ny iphone för min börjar ge upp ... Och jag är sugen på en något mer uppdaterad variant av den fina phone jag redan har :-)) .... MEN när vi kom fram till media market så till den stora glädjen satt en skylt på dörren. ..... Stängt för inventering.... TACK snälla media mark ... Tack tack tack ... Annars hade jag legat här nu och tryckt på en ny iphone 4 i kväll ... Nu trycker jag vidare på min 3.à som fungerar alldeles utmärkt till i april då jag får förnya abonnemanget .... :-) .... I morgon ska denna Morgontrötta dam upp och jobba kl 7!!!! Undrar varför jag valde de ... Men nu gjorde jag de :-)) bara gilla läget ...... Bäst att släcka ögonen .... Godnatt <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: