bumbibollen

2011-09-17
17:10:58

Min tur.... (kanske)
                                         


Jaha då va de kanske min tur igen.... har väntat o väntat o VÄNTAT i över ett år och stått i kö efter kö innan jag i Juni kom till rätt ställe och rätt läkare på rätt sjukhus.... sen har jag väntat igen... ingen kan säga jag inte har tålamod haha.....

Men i fredags ringde jag operationsplaneringen och frågade. INTE innan vecka 42 sa hon. MEN troligen de två sista veckorna i oktober eller två första i november DÅ är de min tur.... tjohooooooo jag ska verkligen inte slänga denna chans i sjön. Denna gång ska jag lyckas. Nu va de ju inte direkt helt och hållet mitt fel att min förra operation misslyckades. den metod man använde då va inte till hundra bra ... många misslyckades faktiskt. Men nu ska jag leva resten av mitt liv som "normal" viktig.... hoppas jag.

I juni sa jag att de inte skulle vara några problem att gå ner i vikt innan operation... haha... har jag gjort de? näää.. så nu på måndag sätter de fart. blir nutrilett en vecka sen mat men NYTTIG.... sen nutrilett igen.... måste ju faktiskt. Kan ju inte komma dit o inte gått ner ett gram när jag satt där o sa de skulle va så enkelt haha....

SÅ med detta sätt vill jag varna alla vänliga människor omkring mig.... snälla familj, vänner och arbetskamrater.... hav tålamod!!!!! kommer va en "bitterfitta" av stora mått när jag inte får äta.... haha.... ska försöka va snäll men ber ändå om ursäkt redan innan för alla grodor o elaka ord som kommer trilla ur min mun.... nutrilett är ÄCKLIGT!!!.... funderade på semester faktiskt har ju 17 sparade dagar.... men vet inte. VILL jobba nu när de känns roligare igen.


för övrigt, vad har hänt??...
iphone 4 vann!!!... trycker numer på ny mobil så är de någon som vill köpa en begagnad 3.a så just tell me... den är dock låst till telia.

min kurs har även börjat. har inte haft så kul på ÅR O DAR.... keramik kurs för er som inte vet. 6 torsdagar ska vi träffas... men känner redan nu att jag kommer fortsätta.... de va så roligt. .... undrar om gubben tycker de är ok med brännugn och drejskiva i källaren... haha......

NU lite annat än dator denna lördag...

tjing... <3<3<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: