bumbibollen

2011-09-18
14:11:13

nu tycker jag igen....
det är väl lite de en blogg är till för oxå.. att ha frihet att tycka va man vill för de är MIN blogg...*S*...

Tycker att ..... Solen ska skina
Tycker att ..... Värken ska försvinna
Tycker att ..... Petra ska komma hem
Tycker att ..... Katten ska sluta kissa i våran säng
Tycker att ..... Mina pojkar ska komma ner snart
Tycker att ..... Min Stefan är de bästa som finns
Tycker att ..... Vårat hus är fint
Tycker att ..... Mina barn är perfekta in i minsta cell
Tycker att ..... JAG är lyckligt lottad även att jag ibland inte ser de


De är vad jag tycker just nu när jag sitter här vid datan o väntar på att håret ska krulla till sig o torka... hade varit skoj med rakt hår men nä, är född med krullikrull så de är bara gilla läget =).....konstigt de där att man alltid önskar sig de man inte har.... ska nog bli lite bättre på att se de jag har istället för de jag inte har... har varit förbenat mycke gnäll på mig de sista året.... FY SKÄMS Mirola!!! Skärpning!!

när jag nu knappat klart här ska jag ta på mig lite kläder o rulla iväg mot en annan go liten människa... ska titta på Annmaris nya lägenhet. såg den innan hon flytta in men med allt fix hon gjort så ska de bli kul att se den igen OCH såklart se henne oxå..*S*.....

Stefan är nästan klar med träbygget på framsidan nu. Vi har en ny trygg trapp nu som man inte behöver vara rädd att man halkar o slår ihjäl sig i nu i venter. Den förra va ju en risk för livet att bestiga... *S*... nu ska de läggas lite sten och sen ska ute arbetet avslutas för i år.. OM han kan.. Önskar att han inte såg allt som behövdes göras hela tiden utan kunde njuta av huset och bara BO i vinter.... ibland behöver man andas o som jag ser de är de inget AKUT som behöver göras för att huset inte ska ramla ihop men män ser de kanske lite annorlunda. Han tittade Storögt på mig när jag sa de o började rabbla en massa märkliga ting som jag inte hade en aning om..... jag vill bara leva här nu, njuta av allt vi åstakommit och sen planera nytt...

nog om de.... dags att bege sig iväg....


tjing <3<3<3<3

Kommentar:
#1: petra

Du är världens gooooooooooste <3

2011-09-20 @ 19:45:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: